pesan mak nenek sye ..

feel free 2 drop ur comment on every post ... i will not harm u :)
ok ..
PLEASE ! , leave ur footprints ... so that i can catch u back:)
shoutbox ade tergantung ditepi tuh ye :) tp kalau nak gune cb0x , ade kt bawah yer ..
enjoy ur trip here .. hahaha ...

hangout !


assalamualaikum :D

miss u my belog n readers :)

td hangout nan qayyum :) ... dye blanje tgok wayang ... haha .. wayang je kew .. sume lahh dye blanje makan , siap blanje aku shopping shawl lg .. huwaaa ... TAPI !!! qayyum nieh sape ???? kehkehkeh ... he is my bestfrens since i was form3 lahh wei .. jgn fikir yg tidak2 .. haha ...

kami tgok cite nie : 


cite nie best gak ! hehe .. ade jugak laa scene akhir2 tuh wat aku menitis .. haha .. nadeya kan .. moral of the story is : bawak bekalan tisu yg cukup kalau nak ajak nadea tgok movie :)

pas da abes shoppin n movie kami singgah umai zai ..
hangout depan umah zai ...

aku + qayyum

aku + zai

qayyum + zai
whoa !! lame ouh ta jumpe dorang ... qayyum da pindah teknik melaka , yg c zai plak pindah teknik kuantan .. huwaaaa .. bile da jumpe mcm nieh .. fulaamek ! best gile wa ckp sama lu :)
korang mmg terbaik ! haha .. aku sayang korang sangat2 dan sama rata je k syg 2 .. xde berat sebelah .. dah2 .. ta m0e gado2 .. ahaha ..bak kate qayyum , ari nieh mmmg aku seronok layan kepala korang yg gile uh :) i really had a wonderful day today ! tengs guys .. ilygsdm !!!!! :D .....
hehe .. agak letih tap berbaloi :D lepas rindu x jumpe nak dekat setahun ouh , asyk dok befesbok je dgn mereka :)
na tgok something x ??? hehe .. jom tgok !




oke .. cukup ehh ??? ape ?? nak lagi ??

.
.
.
.
NAH !!


haa .. sudah2 ! aku dah start merepek nie .. hehek ! :)





buibuibui :)
..

No comments:

Post a Comment