pesan mak nenek sye ..

feel free 2 drop ur comment on every post ... i will not harm u :)
ok ..
PLEASE ! , leave ur footprints ... so that i can catch u back:)
shoutbox ade tergantung ditepi tuh ye :) tp kalau nak gune cb0x , ade kt bawah yer ..
enjoy ur trip here .. hahaha ...

REQUEST PADA SEMBILAN

RQPD9



HENCEK SEMBILAN sedang baik hati , pemurah lg peramah .. hikhikhik ... ok , utk keterangan lanjut , bace syarat2 di bawah ye darling2 ku .... :)
syarat-syarat nye :
  1. Harap dah follow D'Antara sembil9n Akal ni untuk memudahkan komunikasi.
  2. Buat satu entry untuk hebahan beserta banner yang berlinkkan ke blog ini. Dalam entry tu nanti; ceritakan apa request design anda pada aku tu. Kalau boleh nyatakan lah sebab rasional kenapa nak aku yang design.
  3. Kalau ada benda yang nak aku lukis semula (tekap); sila letakkan kedalam entry tu juga ye. Dan seperti biasa postkan link URL anda dalam ruang komen entry ni yer? Kalau tak, aku tak tahu anda berminat.
  4. Aku berhak berkata "Aku tak mampu lakukan..." sebab aku punya skill grafik aku belum maximum lagi. Tapi apa2 pun, aku akan cuba dahulu untuk buat. Jangan bimbang.
  5. Aku akan hantarkan design menerusi email anda jadi sila sertakan e-mail di dalam entry anda.
  6. Tarikh tutupnya adalah sehingga aku postkan entry: Aku dah tak larat!Haha~ Bila aku akan post? Aku tak pasti lagi.
oke lah HENCIK SEMBILAN , nadea nak request banner jew ... flash-banner mybe ?? 2 jew lahh ... janji cute+simple ... :)


email : deqyameiya@yahoo.com


p/s : mohh sume dtg serbu .. bende free neyh :)kalau berminat , click sini :)))

1 comment:

  1. okay... :D no flash ... tpi dlm list sesi ke dua tw~ hrp bersabar... tpi nk buat cmne eh??? nk letak ape pde banner?

    ReplyDelete