pesan mak nenek sye ..

feel free 2 drop ur comment on every post ... i will not harm u :)
ok ..
PLEASE ! , leave ur footprints ... so that i can catch u back:)
shoutbox ade tergantung ditepi tuh ye :) tp kalau nak gune cb0x , ade kt bawah yer ..
enjoy ur trip here .. hahaha ...

ceritera :)

assalamualaikum w.b.t

(xde mukadimah ye mlm nie)

heee .. SEMALAM sampai sekolah lewat .. pas uh dapat tawaran jd 'model sambilan' ngan along kat depan uh .. kebetulan mase uh aminuddin p0n ade .. so , kami jalankan lahh tanggungjawab kami dgn IKHLAS (berdiri didepan perhimpunan) dan aku lgsong takde rase nak marah or what sbb bile aku dengan along , confem akan gelak je memanjang . Smpai c wany p0n ckp "nadia bleh gelak kene duk depan" ... hehe ... we cool je syg .. cume along je hangen sbb ade satu pengganas pengawas uh BAPOOKKK kerek ckp ngan kami2 yg mana merangkap model2 sekolah nie .. cewahhhahaha .
.. aku kenal budak uh cuz dye satu batch ngan akuh .. blah laa ko pompuan ..hadappp sgt ke jd pengganas uh ? oops ! =) terlepas sudeh ! =|


dan ... HARI INI , aku tak pegy sekolah , SEBAB ! ade sebab okeh , my dear tummy wat hal arh .. pagi2 lg dah cri pasal ngan aku .. mule2 nak pegy jugak sekolah nye , tp bile da tertonggeng dlm bilik uh , mmg xdo maknoo nyo eh nak g sekolah ..
bile tak pegy sekolah , mule ah kepala serabai bagai nak mampoush gile ... last da busan sgt , tlg along wat nota PA dye ... banyak ouh !! 300 m/s nota na siapkan dlm satu malam ?? ouh shit ... gilooo ?? ape lahh yg abg aku buat selama nie .. smpai keje tetunggak g2 sekali !
along2 .. naseb bek aku BAIK dan RAJIN ... sbb nota  je kan ... tak perlu ramas perah OTAK P0N ... :)
OK LAHH ...

nooonyte !
adiosssAAAaaa .. muah !

No comments:

Post a Comment